Honda uues tuuletunnelis suudetakse õhk liikuma panna kiirusel 309 km/h

Selleks, et tulevased Hondad suudaksid õhku enda ümber piisavalt hästi suunata, ehitab Jaapani tootja 116 miljoni euro eest Ohiosse tuuletunneli

East Liberty linnas on Hondal olemas arenduskeskus ning suvel alustatakse tuuletunneli juurdeehitusega. Tunnelisse, kus õhk liigub kuni 309 km/h, paigaldatakse mikrofone ja kaameraid ning nende abil soovitakse luua sellise aerodünaamikaga mudeleid, mis vähendaksid tuulemüra. Tunnelis saab testida nii võidusõidukeid kui ka tavaautosid.


Praegu jälgitakse arenduskeskuses, kui hästi töötavad pidurid, kuidas auto peab vastu kokkupõrgetele ning autode vastupidavust, kütusekulu, heitgaaside hulka, juhitavust ja võimsust.

Märksõnad: honda
Jaga:

Lisa oma kommentaar:

Volkswagen lubab, et nende elektriautod tulevad tavaautode hinnaga

Volkswageni elektriauto projekti juht Christian Senger ütles Auto Shanghai näitusel, kus esitleti rohkelt rohelisi sõidukeid, et nende elektrimudelite hinnad jäävad samasse vahemikku maavarasid põletavate mudelitega.

Arvestades, et elektriautode osad maksavad märkimisväärselt rohkem, on tegu väga julge lubadusega. “Pakkudes inimestele elektriautosid sama hinnaga, mis sisepõlemismootoriga autosid, muutub olukord turul,” ütles Senger. “Me töötame Volkswagenit ümber ning selleks on vaja sisepõlemismootorite juurest edasi astuda.”

Selline uudis meeldib vaevalt vähestele elektriautode tootjatele, eriti veel Teslal, mis müüs enda mudeleid üsna kallilt. Lisaks vajati Model 3 tootmiseks ettemaksu ja eeltellimusi.


Volkswagen on oma nägemust elektrisõidukitest näidanud I.D. ideeautode abil ning tootja vihjab, et septembris Frankfurdis näeb midagi suuremat.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

BMW ootab Hiinas kümneprotsendilist kasvu

BMW Grupp ennustab, et tänavu kasvab nende luksusautode müük Hiinas kümnendiku võrra. Terve maailma peale oodatakse 5 kuni 5,5-protsendilist edasiminekut.

Ian Robertson, Saksa tootja müügi- ja turundusjuht, ütles üleeile Auto Shanghai messil, et nad ettevõtte sees arvavad, et kogu grupi ehk BMW, Mini ja Rolls-Royce’i kasv jääb kümne protsendi ligi.

Mullu oli BMW Grupi kasv 11 protsenti 516 355 autoni. Robertsoni hinnangul ei ole oodata, et hinnad Hiinas muutuksid. Tootja valmistab ette ka kuuenda mudeli ehitamist Hiinas. BMW ühes oma ühisettevõtte BMW Brilliance Automotive’iga valmistub uue 5. seeria sedaani kokku panemiseks. Praegu toodetakse Hiinas ka X1 ja 1. seeriat.


Robertsoni sõnul pole neil hetkel rohkem kohalikke koostööpartnereid ja liitlasi kasvuks tarvis.

Märksõnad: autouudised
Jaga:

Hiinlaste Baidu tahab oma isesõitvate autode platvormi tasuta välja jagada

Isesõitvate autode arendamisel käib kõva võidujooks ning tundub, et hiinlased on selles valdkonnas Räniorus tegutsevatest ettevõtetest mõnevõrra maha jäänud. Hiina internetigigant Baidu püüab aga Waymole, Teslale ja paljudele autotootjatele kiirelt järgi jõuda ja teha seda pakkudes oma platvormi autotootjatele tasuta. 

Baidu loodab, et mitmed isesõitvaid autosid arendavad ettevõtted võtavad niimoodi kasutusele nende platvormi ja aitavad seda seejärel edasi arendada. Mingeid paralleele võiks ehk tõmmata Google Androidiga, mida nutitelefonide tootjad samuti oma põhiplatvormina kasutavad, kuid mille peale ehitatakse Samsungi või HTC või Sony jaoks sobiv ja niiöelda personaalne versioon. 

Baidu üheks lootuseks on niimoodi leida enda tarkvarale suurem hulk kasutajaid, et siis sealt kogutud andmete põhjal oma tarkvara edasi arendada. Baidul on olemas load isesõitva tehnoloogia testimiseks Californias ning sama tehakse ka Hiinas. Samuti on ettevõttel koostöölepped mitmete autotööstuses olulisete ettevõtetega, kuigi hetkel pole veel selge, kui kaugele Baidu oma arendustööga jõudnud on. Kui nende autod Californias mingi hetk ka ringi sõitma hakkavad, saab nende platvormist ka parema ülevaate. 

Märksõnad: autouudised
baidu hiina isesõitev auto
Jaga:

MG esitles võluvat elektrilist ideeautot

Nüüdseks küll hiinlaste omanduses, kuid ajalooliselt briti sportautode valmistaja MG (Morris Garage) liigub tasapisi uuesti oma sportlike juurde suunas. Kui viimaste viie-kuue aasta jooksul esitletud masinad on pigem tavalised, igapäevakasutuseks mõeldud sõiduautod, siis Shanghais esitletud MG E-Motion ideeauto näitab, milline üks tõeline MG olema peaks. 

MG E-Motioni näol on tegu modulaarsele spetsiaalselt elektriautode jaoks disainitud platvormile ehitatud masinaga, mis peaks nullist sajani kiirendama vähem kui nelja sekundiga, samas kui sõiduulatuseks lubatakse 500 km. Kuigi konkreetset infot pole avalikustatud, võiks siit eeldada vähemalt 100 kWh akublokki. 

Eriti märkimisväärne on aga ideeauto välimus, mis oma tõsiseltvõetavale sportautole sobiva siluetiga toob kogu brändi tagasi eelmise sajandi hiilgeaegadeni. Elektriautol on suure mootori puudumisest hoolimata pikk esiosa ning üle terve auto ulatuvas graatsilised kurvid. Kriitilise koha pealt võiks esile tuua ehk mõnevõrra veidralt konkreetsete ja sirgete joonega esituled, mis auto üldpilti ehk kõige paremini ei sobi. 

Igatahes on E-Motion MG jaoks samm õiges suunas. Reaalsus on aga see, et hetkel valmistab MG pigem odavama otsa niiöelda massitarbekaupa, mistõttu ei tundu sportauto just kõige paremini ettevõtte senisesse suunda sulanduvat. Samas võiks see kogu brändi väärtust tõsta ning kui ideeauto juba olemas on, on ehk midagi, millele tootmisversioon valmis ehitada. 

Märksõnad: autouudised
e-motion concept shanghai
Jaga: